Kauno miesto savivaldybės tarybos narė Loreta Kudarienė

July 23, 2006

Paskutiniai posėdžiai

@ 19:49 |

Praeitą savaitę labai intensyviai dirbome. Trečiadienį vyko komiteto posėdis nuo 11 iki 16 val. Svarstėme daug klausimų - 34, kadangi dėl kvorumo trūkumo neįvyko posėdis praeitą savaitę.

Ketvirtadienį vyko tarybos posėdis, kuris prasidėjo 9 valandą ir baigėsi 19:30 (pietų pertrauka 1 val). Vakare tikrai išėjau su ištinusia galva dėl didelės klausimų gausos, be to artėjant atostogoms jaučiasi nuovargis. Prieš posėdžio pradžią iš darbotvarkės buvo išbraukti 6 klausimai: „Dėl turto mainų“, „Dėl keleivių vežimo lengvaisiais automobiliais taksi privalomųjų reikalavimų“, „Dėl žemės sklypo Varnių 44A detaliojo plano patvirtinimo“, „Dėl Kauno miesto savivaldybės 2006-2008 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“ ir kiti. Šiems sprendimo projektams nebuvo pritaręs ir socialinių reikalų komitetas. Vyriausybės atstovės siūlymu ir socialinių reikalų komiteto pritarimu nebuvo priimti Tr-356, Tr-357 klausimai (Dėl vienkartinės pašalpos skyrimo tvarkos ir dėl kompensacijų už šildymą įstatyme nenumatytiems atvejams tvarkos patvirtinimo). Komiteto pasiūlymu buvo priimta pataisa, kad statant socialinį būstą prie Juozapavičiaus prospekto projektavimo darbai būtų pradėti 2006 metais.

Posėdžio metu meras stebėjosi, kodėl tiek daug klausimų atmesta ir išbraukta. Mandagiai vieno vicemero buvo pastebėta, kad darbotvarkę tvirtina juk pats meras ir tvirtindamas jis iš karto gal išbraukti jam abejotinus klausimus.

Tarybos posėdžio metu įvyko vienas netikėtas sprendimas. Buvo numatytas sprendimo projektas naujais asmenimis papildyti savivaldybės transporto komisiją. Tačiau sprendimas buvo priimtas visai kitoks - nutarta visai panaikinti tokią komisiją. Esmė tame, kad Vyriausioji etikos komisija buvo rekomendavusi tarybos nariams E.Džežulskiui, Duoniui ir A.Krivickui (abu liberalcentristai) atsistatydinti iš minėtos komisijos dėl galimo viešųjų ir privačių interesų konflikto, kadangi pirmasis yra Savivaldybės bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus patarėjas, o antrasis - troleibusų bendrovės „Autrolis“ direktorius. Taigi nueita lengviausiu keliu - panaikinta komisija, kad minėtiems politikams nereikėtų atsistatydinti iš komisijos narių. Tačiau ginant savo interesus, niekas nepagalvojo, kaip toliau bus sprendžiami transporto klausimai... Ir kam dabar galvoti - svarbu išbristi iš keblios situacijos... O juk netoli ir kadencijos galas...

Komentarai

Vardas: