Kauno miesto savivaldybės tarybos narė Loreta Kudarienė

May 9, 2004

Sekmadieniniai skaitymai

@ 17:23 |

„Aš jums duodu naują įsakymą, kad jūs vienas kitą mylėtumėte <...> Iš to visi pažins, kad esate mano mokiniai, jei mylėsite vieni kitus“

Jn 13, 34-35

„Jėzus pakviesdamas apaštalus vienas kitą mylėti, rodos, nepasakė nieko naujo. Apie meilę žmonija kalba nuo pat savo sąmoningos egzistencijos pradžios. Tačiau paragindamas juos mylėti, kaip Jis myli, Jėzus atveria kelią į naują žmonijos supratimo, kultūros ir egzistencijos erą - į krikščionybę. Jėzus kviečia mylėti žmogų vien dėl to, kad jis yra žmogus - Dievo paveikslas ir panašumas“

– Sekmadienių ir švenčių mišiolėlis visiems, gegužės 9 d., 5 Velykų sekmadienis, C

Komentarai

ktb

@ 2004-05-09 19:20:18

žinote, gal ir pasirodysiu egoistiška savanaudė paauglė.
bet mylėti žmogų už tai, kad jis žudo, muša, įsakinėja, kiša peilį prie gerklės - ir ne kur nors laikrašty, o čia pat, per metrą nuo tavęs - atleiskite, beprasmiška.
mylėsiu nebent tuos, kas myli mane. nes tik tuomet yra prasmė klausyt, gerbt ir rūpintis.

Loading

@ 2004-05-09 20:22:17

[Dar vienas kvanktėlėjęs paauglis]
heh. šiandien buvau karių kapinėse pabendrauti su draugais... ir žinote ką? prie pat kapinių stovėjo prekiautojai su gėlėmis. Štai kas užauga ant perpasakotų, ir perpasakojamų per amžius žodžių.

Jėzus man kelis metus buvo butaforija... kam jis reikalingas jei galima mylėti žmones tiesiogiai. Kaip galima mylėti jėzų labiau už savo tėvus?

Atleiskite, tegul tai jūsų neįžeidžia -tegul įvyks, nors kokie "kultūriniai" mainai - tikiu Devą (kažkokį pradą visatai), sunų anarchistą (žmogu kovojusį už savo įdėjas, kaip pavyzdžiui meilę _kiekvienam_ žmogui, ir mirusį dėl savo įdėjų - man tai pavyzdis), ir amžina Poxuizmo-Nigilismo (tradicijų, viso ko priimamamo kaip aksioma, atmetimo norą, bandymą patirti, suprasti ir pervertinti ) Siela
Nepykite.

mntlz

@ 2004-05-09 20:53:00

kai jėzus baigs kalbėt, kad kad visos religijos sux, o krikščionybė rulz, kad visi kiti pagonys išskyrus krikščionis, va tada gal ir galima bus pakalbėt apie visuotinę meilę.

kol bažnyčioje bus prašoma dievo, kad kuo daugiau žmonių atsiverstų į krikščionybę, tol ji bus gaidys.

"Apie meilę žmonija kalba nuo pat savo sąmoningos egzistencijos pradžios. Tačiau paragindamas juos mylėti, kaip Jis myli, Jėzus atveria kelią į naują žmonijos supratimo, kultūros ir egzistencijos erą - į krikščionybę."

ir kame Jo meilė buvo kitokia nei iki Jo?

anonimas

@ 2004-05-11 20:45:30

"kam jis reikalingas jei galima mylėti žmones tiesiogiai. Kaip galima mylėti jėzų labiau už savo tėvus?"
gal kai myli per kazka kito, kas yra auksciau, tobuliau ir ko tu niekad pilnai nesuvoksi, ta meile besalygiskesne yra, lengviau priimti kito zmogaus netobuluma ir net likimo smugius, kai del vienokiu ar kitokiu priezasciu tas zmogus prarandamas.
galu gale, zmonems reikia pavyzdziu. ziuredami i Jezu jie mato tvirtybe neissizadeti kelio, kuris tau skirtas, net jei atrodo, kad tame kelyje lieki vienas ir is visu pusiu trypiamas ir zeminamas. nesvarbu kokiomis aplinkybemis, bet myleti visa, kas tau skirta, visus, kuriuos sutinki savo kelyje, kad ir kaip jie besielgtu.
"kol bažnyčioje bus prašoma dievo, kad kuo daugiau žmonių atsiverstų į krikščionybę" gal tie, kurie baznycioje praso Dievo, kad kuo daugiau zmoniu atsiverstu i krikscionybe, netiesiogiai linki jiems laimes. jei zmogus jauciasi gerai ir nori, kad kiti irgi jaustusi gerai, paprastai jis remiasi savo patirtimi, siulydamas jiems laimes modeli.
"ir kame Jo meilė buvo kitokia nei iki Jo?"
tikriausiai tame, kad Jis parode, kad reikia neprarasti meiles zmonems net tada, kai jie elgiasi taip, kad mazu maziausiai nusipelno didziausios neapykantos.

Indraja

@ 2004-05-12 10:39:52

"ir kame Jo meilė buvo kitokia nei iki Jo?"
Jezui nebuvo pernelyg svarbios moralines nuostatos, Jis nesmerke zmoniu, bendravo su prostitutemis, vagimis ir kitomis visuomenes niekinamomis zmoniu grupemis, remdamasis meile. Kaip paskui sake Sventasis Augustinas "Mylek ir daryk, ka nori"

Vardas: